关注者

2011年9月11日

会有那么一天

我收集关于你的所有,不知道还要多久,
把真相——埋藏在心底,
每一次我们相遇,每一次你回头看我,
我装作毫不在意,知道吗?
我的心中是多么难受。
你听到吗,我的心正在说爱你!
但我不能,敞开心扉,表达我的这份爱。
你听到吗?我的心,依然在那里等待,等你翻阅。
希望有那么一天,你会明白:虽然我有爱,虽然我也有感觉,但心深处的我却依然没有勇气。
每一次我们相遇,每一次你回头看我,我装作毫不在意,
知道吗?我的心中是多么难受。
你听到吗,我的心正说爱你,但我却不敢敞开心扉,表达我的这份爱。
你听到吗,我的心,依然在那里等待,等你翻阅,
希望有那么一天,你会明白。
希望有那么一天,你会知道有一个人在爱着你!
希望有那么一天你会明白


I don't know how much longer that I have to put up with you.
I've been hiding everythings in my heart.
Everytime we meet each other, Everytime we face each other.
Though I am indifferent. Do you know how much have I have to force myself?
Can't you hear my heart calling for you, loving you.
But I can't release my heart out for anyone to know.
Can't you hear my heart's waiting there for you.
Waiting for you to feel it. I was hoping that you will realize someday.
Though I love you, though I feel (your love). But deep down inside, I can't dare to tell you.

没有评论:

发表评论